Я прекрасно розумію, що дитинство твориться з того, що ми дорослі залишаємо в своїх дітях.
В.О Сухомлинський
Розвиток цілісної, життєво компетентної особистості, пошук сучасних ефективних форм і методів організації освітнього процесу, орієнтованих на розвиток особистості, здорової, різнобічно розвиненої, ініціативної дитини-дошкільника, фізично і психологічно готової до навчання в школі – головне завдання, яке ставить перед собою колектив дошкільного навчального закладу.
1. Підвищити професійну компетентність педагогів з питань партнерської взаємодії учасників освітнього процесу. Сприяти організації освітнього процесу у формі спільної партнерської діяльності. Створення педагогічних умов для партнерської взаємодії з дошкільниками.
2. Впровадити в освітній процес альтернативну програму формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку «STREAM-освіта,абоСтежинки у Всесвіт»: освітні напрями «Природничі науки», «Математика. Логіка».
3. Розвивати пізнавальний інтерес дітей дошкільного віку засобами ігрових освітніх технологій.
4. Продовжувати роботу з формування екологічної свідомості, формувати у дітей звички та моделі поведінки, що відповідають сталому розвитку, шляхом реалізації проєктної діяльності. Формувати пізнавальний інтерес у дітей дошкільного віку під час дослідницько-пошукової діяльності.
5. Розвивати професійну компетентність педагогів з питань інклюзивної освіти дітей з ООП.
6. Сприяти створенню предметно-просторового розвивального середовища, що мотивує дітей до самостійної практичної діяльності.